2008年2月18日月曜日

FDH.LIVE!

Eff Dee Eiche dot Laive! lol



yes, a live event at FDH!
(FDH is an abbreviation for Fortune Diner Harajuku.)

"Wait a sec, u mean FDA rite?"

NOPE.
FDH is correct.

One of our valued customer's bf is a musician,
she called him in, we decided to have a quick live performance!
I did ask him if he can media stream,
and if he wanted to perform on stage at FDA,
but it was quick and juss for fun so we decided to do it at FDH.

SO you wonder why FDH dot live,
Its only cuz his name is Dot Gregan lol.

先ほど(2月18日月曜日22:00~)急遽ダイナー原宿店(FDH)で
VC通しての生演奏ライウパフォーマンスが行われました!
本当に急だったのに 快くOKしてくれてありがとうございました!
ミュージシャンさんのお名前はDot Greganさんです。
J-Popや日本の曲中心らしぃですー。
今回は色々なアーティストの曲をいくつかやっていただきましたー!
Noticeで急いで告知しただけなのに 人もあつまってくれて
普段はがらーんとした 月曜日のダイナーが
にぎやかで とっても楽しかったです!
今度は もっと練習したら、
エイブル店(FDA)でストリーム使ってやってくれるそうです!
いつ 突発的にこういう事が起きるかわからないので
ダイナーは要チェックです☆
私は平日夜9時から11時までいますので
是非あそびにきてくださいね!

0 件のコメント: